Iepazīsti uzņēmumu

Mūsu stāsts ir aizsācies 1994.gadā, kad Latvijas tradīcijām bagātākās maiznīcas – Rīgas Maiznieks, Rēzeknes Maiznieks, Abra un Baltmaiznieks – apvienojās Hanzas Maiznīcas zīmolā un uzsāka darbu Somijas uzņēmuma Vaasan Oy paspārnē. Kopš 2015. gada Hanzas Maiznīca ir daļa no Ziemeļeiropas vadošā lauksaimniecības, bioenerģijas un pārtikas ražotāja Lantmännen ek. för.

Mēs lepojamies ar savu Hanzas Maiznīcas zīmolu. Šobrīd piedāvājam ap 40 dažādu svaigās maizes produktus, kurus galvenokārt pārstāv tādi zīmoli kā Kungu, Kuršu, Pļavas, Toste, Rudzu Rikas un Brokastu.

Katras pārmaiņas ir nesušas līdzi jaunas izaugsmes iespējas, tāpēc šodien varam radīt produktus ar pievienoto vērtību, ko ik dienas novērtē mūsu pircēji.

1994. gada 13. decembrī tiek dibināta Hanzas Maiznīca.

Turpmākajās desmitgadēs tā mainīs Latvijas iedzīvotāju maizes ēšanas paradumus un lutinās vairākas maizes gardēžu paaudzes.

1994. gada 13. decembrī tiek dibināta Hanzas Maiznīca.
Pirmoreiz vietējā tirgū mēs sākam piedāvāt iepakotu maizi - vispirms plēvē ar logotipu,

pēc tam arī Somijā ražotos, Eiropas standartiem atbilstošos maisiņos.

Hanzas Maiznīca iepazīstina Latviju
ar sagrieztu maizi

un ievieš pirmo brand name jeb tirdzniecības marku - Brokastu grauzdiņu baltmaize.

Pirmoreiz vietējā tirgū mēs sākam piedāvāt iepakotu maizi
Esošo sortimentu papildina pilnīgi jauns maizes veids - uz pusēm pārgrieztas četrstūru rikas,

kas ir īpaši piemērotas sviestmaižu gatavošanai. Gadu vēlāk Rīta rikām pievienojas arī mūsdienās labi pazīstamās Rudzu rikas.

Rīta rika un Rudzu rika kļūst par Latvijas pirmā lielbudžeta reklāmas videoklipa zvaigznēm.
Hanzas Maiznīca ievieš vēl mūsdienās labi pazīstamo zīmolu Tosté,

kura nosaukums aicina  izmēģināt absolūti jaunu maizes pagatavošanas veidu – tostēšanu – vēl saldākam, kraukšķīgākam rezultātam.

Zīmola vizuālā identitāte piedzīvo pārmaiņas.

Hanzas Maiznīca rada jaunu logotipu, kas tiek izmantots vēl šodien. Tiek definētas zīmola pamatvērtības – tradīcijas, ģimene un nemainīga kvalitāte.

Hanzas Maiznīcai paveras plašas starptautiskās attīstības un inovāciju iespējas
Mēs uzsākam sociālo iniciatīvu ar mērķi veicināt graudu palikšanu Latvijā.

Tai pašā gadā nozares pārstāvji apvieno spēkus un paraksta maiznīcu memorandu rudzu maizes ēšanas tradīciju stiprināšanai mūsu valstī.

Hanzas Maiznīcas produkti kā pirmie saņem simbolu pārtikas produktiem “Radīts, lai apēstu. Izmesta pārtika ir zemē nosviesta nauda.”

Biedrības "Zero Waste Latvija" radītais simbols tiek izvietots uz vairākiem Hanzas Maiznīcas produktu iepakojumiem, aktualizējot ēdiena izšķērdēšanas problēmu un aicinot ikvienu samazināt savus pārtikas atkritumus.

Mēs nākam klajā ar izglītojošu projektu "Šķiedrvielas ir bagātība",

informējot par cilvēka organismam vērtīgajām šķiedrvielām un izveidojot pirmo kalkulatoru, kas ļauj viegli sekot līdzi šķiedrvielu uzņemtajam šķiedrvielu daudzumam. https://skiedrvielas.hm.lv/

Hanzas Maiznīca turpina rūpēties par pārtikas atkritumu samazināšanu,

iepazīstinot sabiedrību ar izglītojošo projektu "Maizes pārpalikumu likumi" un sniedzot vērtīgus padomus pārdomātam maizes patēriņam. https://hm.lv/maizeslikumi/

Mūsu klāstu papildina "Pļavas" maize, kas cepta, pielietojot inovatīvo "batch baked" jeb kopā ceptu kukulīšu metodi.

Jauninājums iemanto uzticību, un arī turpmāk klientiem tiek piedāvāti kopā cepti "Pļavas" klaipi, kurus atšķir vēl ilgāks svaigums, īpaši garda garoziņa un mīksta iekšpuse.

Hanzas Maiznīca prezentē jauno izglītojošo vietni www.pilngraudi.lv.

Sadarbībā ar sertificētu uztura speciālisti Viktoriju Zakarkeviču veidots saturs izceļ pilngraudu produktu vērtīgumu un apgāž populārus aizspriedumus.

1994
1995
1996
1998
1999
2002
2004
2015
2018
2019
2020
2021
2022
2023
  • Tostē
  • Kuršu
  • Kungu
  • Pļavas
  • Rudzu Rikas
  • Brokastu
  • HM house brand